Att göra om och göra rätt.

Efter jobbet så åkte jag dit. Till huset.
Det var hej, och jomen bra och såklart undvika ögonkontakt i den mån det går.
För det där är jobbigt fortfarande. Att se honom i ögonen . för jag har sett dom för många gånger och det bränner fortfarande lite inombords när jag möter dom.
Sen raffsade jag ned saker i lådor och i samma stund som han åkte så svämmade tårkanalerna över som så många gånger förr i detta hus.
Det är över nu tänkte jag när jag i klassiskt dramaqueen stuk la nyckeln bredvid honom på terassen när han kom tillbaka. Imorgon bär det av till min nya lägenhet. Som har renoverats och rustats upp. Förbättras under en månads tid. Precis som jag. Jag försöker sakta renovera upp mig och bygga upp, göra om o göra rätt.
Bli som ny.
Det blir nog bra det här som jag och tant gunnarsson säger när det är lite motvind och det borde kännas bra fast det inte gör det. Det blir nog bra. Det ska bli bra.

Imorgon ; Nystart.
Musik på det.
Bitch is back :-*


Kommentarer
Postat av: Jess

Som jag sagt så många gånger gumman ; du är stark! Det vet du! Du armbågar dig ut ur detta också. Klyschigt men, det som inte dödar en härdar en. Varje motgång gör en starkare. Jag beundrar din förmåga att stå kvar på benen. Och du vet att du alltid har folk som finns för dig. Varma kramar till dig stumpan! <3

2011-07-01 @ 11:34:13
Postat av: johansson

De blir nog bra de här. och de kommer att bli bra, de är hans förlust som går misste om en sånn fin och underbar kvinna som du. en stor kram.

2011-07-03 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0