Och med sommaren kom brustna hjärtans höst.

Jag försöker förstå hur det blev som det blev.
Jag vill inte älta. Men fasar för dagen som komma skall då jag ska tvingas åka till hans hus och hämta mina saker. Som redan står nedpackade i kartonger då dom 3 veckor efter inflytt inte ens hanns packas upp.
Så det e silverkanten. Jag behöver inte packa om.
Jag behöver bara börja om.
Nystart.
Men det där med att älta är bekvämt.
Var jag för på?hur blir jag bättre? Älskade du mig?
Min sommar blev alltså inte som jag tänkt mig. Jag kysste än en gång fel groda och nu får jag stå här med hjärtat på utsidan. Och han som försöker så hårt nu med att fånga mitt hjärta får jobba så hårt. Som han försöker. Och som jag försöker. Jag försöker släppa kontrollen och hitta någon sorts tillit igen. För allt jag var är borta nu.
Men jag ska försöka sträcka på mig och resa mig igen.
Vi börjar med att skriva på nytt kontrakt på en ny lägenhet.- CHECK.
Sen börjar vi med att jobba hela sommaren - CHECK.
Sen så tar vi tag i oss och reser oss upp ordentligt utan att huka oss eller gömma oss under lugg. - Snart check.
http://www.youtube.com/watch?v=3aTUJRhIepg&feature=related

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja herre jösses, så det blev!

Du vet var jag finns <3 Kram

2011-06-17 @ 13:40:58
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0