December- we don't agree

December.
 
Saker har vart konstiga so far.
  • Kom igång med stämplingen. Yey och nej.Yey för att det faktiskt kom igång, med tanke på akassans fart så räknade jag med nästa år , och nej för att min ersättning lika snabbt försvann pga arbetsförmedlingen är ,hör och häpna, nötter.
     
  • Min hyresvärd bestämde sig för att höja hyran.

ovärt med tanke på föregående statement och att det är så snålt med saker som görs i lägenheten, som när dom byggde ut balkongerna, varför är dom fortfarande samma storlek som innan? Varför försvinner varmvattnet när man tappat upp halva badkaret och upptäcker att detär kallare än ett isbjörnsrövahål? Mysko.

  • Räkningar.
    Alltså. Är det verkligen nödvändigt att skicka så många till mig?:-P
    Sammanställning av detta då är väl att rent ekonomiskt så går det åt fanders .
     
    MEN.
    Ja det måste ju vara ett men också.
    December är förbaskat fint också.
    I år har jag mina barn över hela julhelgen och över min dotters 8 årsdag.
    Och det är inte så lite det att göra glädjeskutt och tuffa highfives för.
    För att inte tala om att Kärleken tog med mig till Budapest i tre dagar.
    Ny luft i lungorna och laddning av batterierna så att jag klarar mig ett bra tag.
    Den sidan av livet kan inte kännas bättre än bäst.
    Vackert ffs.
     
    Julafton står för dörren.
    Granen är klädd. paketen klara.
    Maten inhandlad.
    Nyårsafton då?
    jomen visst , att jobba 44 timmar på 4 dagar kan inte bli bättre.
    Det sjuka är att jag inte är ironisk.
     
    Bra så.
     
     
     
     

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0