klagomur

Så vart ska man gnälla ur sig då om inte här?
När man vill ringa och säga godnatt till sina barn och x:et tycker att det inte lämpar sig just då.
Nackdelarna med varannan vecka vårdnad är många,främst kanske att man missar ens barns halva uppväxt.
Man missar varannan julafton och ibland bådas födelsedagar.
Hade en vän som för något år sen kläckte ur sig "ja men det är ju ditt fel att det tog slut med honom".
Hon insåg ju snarast vad hon sagt och ångrade sig. Men iaf,klantigt sagt som fan.
Med mitt fel menades att det var jag som ville separera.
Så ja, på så sätt är det väl mitt fel att jag bara har mina barn varannan vecka då.
Men ändå, det värker och svider i mammahjärtat när man inte kan ringa när man vill,krama dom när man vill eller fråga hur skoldagen varit. Man missar halva livet och ja, det gör ont.
Så jag gnäller ur mig här,där man förhoppningsvis inte trampar på tår av o nämna x och allt med det o göra.
 
Övrigt då?
jobbar mycket ocg lutar år plugg i vår.
Inte bestämt hurvida jag känner för det än. Det blitr nog bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0