inte igår sen sist va?

När skrev jag här sist?
Nytt försök att skriva utan att censurera mig, utan att komplicera och tala fritt .
Mycket har hänt, för mycket för att sätta ord på.
2011 va året som rövknullade mig.
2012 ska bli bättre.eller nåt .

Jag har fått mig ett samvete, alltså, jag hade ju någon form av samvete innan, men en egen benjamin syrsa figur som konstigt nog vekar mentalt äldre än vad han är.Han har turen att plocka upp mina misstag, försöka få i mig lite vett o lyckas oftast. ibland. sällan, men han gör tappra försök.
Även en kvinnlig variant på mitt jobb har tagit på sig rollen som mitt bättre vetande och hon gjorde så pass stort intryck att det blowed my mind och jag faktiskt lyssnade. hör o häpna.
Så klumpen i magen har krymt och jag har raderat dåliga saker och valt bort det där som jag blir ledsen av.
Minnen är fina men även dessa väljs bort för att ge plats till större och bättre saker.
Mer plats för fina vänner, fina människor.
 Mer plats till någon form av verklighet istället för den fantasin som tog upp all tankekraft.
Även fröken svår verkar ha hittat lycka och våren som kommer inom kort kommer kanske bli en fin en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0