Den där "vi" känslan och hur livet rätar på sig.

Sträcker stolt på mig när jag får skryta för andra om han som förgyllt mitt liv.
Han får mig må så bra och det är roligt när människor runt om säger att jag ser så mycket gladare ut nu än förut.
Tänker att för nåt år sedan så var det mesta lite kaos och inte minst det som kallas för kärleksliv.
Undrar nu i efterhand varför jag så envist höll fast vid något som jag vet att jag borde låtit vara när det var slut.
Kan känna nu hur dum jag måste varit som trodde att det var så det skulle vara, så man var mot varandra, i ett förhållande. Att det bara var på den andras villkor och att om det faktiskt var bra ibland så var det ju bra.
 
 
Livet rätar upp sig och jag är så jäkla mycket lyckligare nu.
Sen får det ju gärna trilla in ett fast jobb snarast för det här med tim.vik tar på både energi och ekonomi.
Men det andra då, förutom jobb, jäkligt bra grej det.
Så glad för han som sätter sol på grå vardag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0