Det jag gjort, borde göra, har och vill ha

Gjort.
*Hetsätit Dumlekolor så att jag blivit tjock i halsen(och mer runt magen).
*Även förnyat träningskortet på friskis, Behövs förklaring?
Tycker föregående uttalande säger det mesta om det va ? Point taken.
*Jobbat ca 46 timmar under en enda helg.
*Sökt 10 jobb under 3 veckor för att hitta ett jobb där jag slipper jobba 46 timmar på en helg.
(Stormtrivs dock på nuvarande jobb så det har inget med nåt o göra.)
 
Borde göra.
*Skaffa karaktär gällande sötsaker. (men det är ju så jävla gott).
*Skaffa större lägenhet.
*Hitta ett jobb. NU. Helst igår.
*Sluta slösa energi på människor som så gärna tar den.
 
Har.
*Fina barn som säger att jag är världens bästa mamma när jag verkligen känner mig som skit.
*En fantastisk karl  som gör att livet blivit så mycket bättre.
*Två jobb. Timvikkar på båda. Nöjd med det? Not so much.
*Stökigt. Vad gör jag om dagarna egentligen?
 
Vill ha.
*Jobb. Nu. Helst igår.
*En lång jävla semester. Helst där det är varmt.
*Mer plats i jeansen. Därav karaktär och därav friskiskort.
*Mer tid med barnen, mindre tid med andra, mer tid helt enkelt.
 
Summan av kardemumman?
Jag är väl inte helt nöjd med allt just nu och tycker det borde vända snart.
Punkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0