om att må och prioritera tid

Just nu mår jag bara så fantastiskt bra.
Det var så längesen jag mådde så som jag mår nu.
Men det känns nästan som om man måste be om ursäkt för att man faktiskt mår bra.
Som att det är få förunnat att faktisk känna sig lyckliga rakt igenom.
 
Spenderar tid med människor som får mig att få kramp i smilgroparna , spenderar mindre tid med människor som inte verkar kunna , eller vilja kanske, höra av sig.  Tidsbrist eller att ta sig tid är ett återkommande ämne.
Detta gäller både mig och andra runt om.
Lycklig är jag, men känner även av att energi till att lösa inre konflikter, eller konflikter med andra inte finns.
Är fortfarande bräcklig på insidan.
Bilder från 2 omgångar av rättegångar har etsat sig på näthinnan och dyker oinbjudet upp i tid och otid.
Funderar på att ta tag i det och gå och prata med nån riktig hjärnskrynklare om kriser som passerat under det år som gick för fort.
Men energin finns inte. Lägger all fokus på att innerligt njuta av min må bra känsla som ändå tar över det fula.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0